Va­sem­mis­to­liit­to­lai­sia seu­ra­kun­tien luot­ta­muse­li­miin kaut­ta Kai­nuun

Vasemmistoliitto ei virallisesti puolueena osallistunut seurakuntavaaleihin, mutta lukuisat puolueen aktiivit olivat ehdolla vaaleissa ollen muun muassa seurakunnasta riippuen ehdokkaina selkeän vasemmistolaisissa valitsijayhdistyksissä tai laajapohjaisemmissa yhteenliittymissä, joissa oli usein edustajia myös mm. muiden puolueiden riveistä.

Kainuussa valituksi kirkkovaltuustoon valituiksi hyvillä äänisaaliilla tulivat vasemmistoliittolaisista muun muassa Raili Myllylä Kajaanista, Lauri Huttu Suomussalmelta ja Taisto Paloniemi Vaalasta.

Alla eritellympää tietoa vasemmistoliittolaisten seurakuntavaalimenestyksestä Kainuussa. Tiedot voivat olla epätäydellisiä, joten ota yhteyttä toiminnanjohtaja Olli Kohoseen (olli.kohonen@vasemmistoliitto.fi, p. 0500 584 055), jos haluat tarkentaa informaatiota asian osalta.

Kainuu

KAJAANI (kirkkovaltuusto)

Tunne vastuusi – lista

Myllylä Raili                                    55                                                      (valittu)